Screenshot-2022-08-04-at-4.38.30-PM-300x300
有啲膠原療程如Thermage,係有啲效果嘅, 但過程真係一啲都唔享受,只係痛到熱到想快啲啦快啲啦咁樣, 成個過程都係唔舒服!

盧覓雪

Michelle Loo

Screenshot-2022-08-04-at-4.51.06-PM-300x300
坊間某啲療程真係唔敢試,因為聽講係好痛好痛嘅,亦都係好熱,雖然都已經係搽晒冷凍Gel,嗰種熱係熱到你會覺得好似有枝針拮你咁嘅感覺,同埋效果都唔係Keep到好耐,好快就會返返去原本嘅狀態。

趙學而

Bondy Chiu

EMC智能膠原彈白療程

美國名廠Candela儀器​,結合三大專利技術-elos™光電協同技術、Motif™滑動模式技術、智能冷凍技術

智能膠原再生 — 彈白亮肌

專利光電協同技術可有效加熱真皮層,膠原纖維即時收縮,刺激多膠原增生,回復彈白緊緻,有效提升蘋果肌輪廓。

智能膠原鎖定 — 持久緊緻​

膠原鎖定技術,能量於真皮層持續運行,可加強膠原重生的持久和穩定性,持續彈力UP,回復彈白緊緻!

智能冷凍系統 — 舒適無痛

EMC的智能冷凍系統,接觸式強力冷凍探頭,可刺激多膠原增生效果之餘,同時過程舒適無痛,完成療程可以立即化妝。
0
%

真實用家表示療程後更加均勻淨白*

0
%

真實用家表示療程舒適無痛、無灼熱感*

0
%

真實用家表示療程後輪廓緊緻提升*

根據完成EMC智能膠原彈白療程後的56名受訪者之問卷調查所得數據

為什麼I、III型膠原很重要?

人體皮膚成分裡有70%是膠原蛋白,而當中的膠原蛋白第I、III型對肌膚的韌性、彈性,保持肌膚水潤最為關鍵,所以經常聽人說要抗衰老就要補充I、III型膠原蛋白!人體本來就有I、III型膠原蛋白,但因為隨著年紀增長會流失,尤其是III型膠原蛋白到青少年時期就已流失一半以上,到了老年期只剩1/4了。所以我們只可靠內服及外在療程去補充!

EMC智能膠原彈白療程除了擁有美國名廠Candela儀器三大專利技術之外,還有針對增生皮膚膠原的I、III型膠原蛋白,雙重補充膠原蛋白,「唔止彈,仲會白」!

真實見證

因為食物的分子大,其實身體吸收唔到,所以單靠食物去吸收膠原蛋白沒有太大作用。
人體吸收了的膠原蛋白不只分派去皮膚,還會分派到頭髮、指甲等等,如果只倚靠膠原飲品和食物可以補充膠原蛋白,就未必100%到達到皮膚,達到「補充面上流失膠原」的目的。

以上提到,倚靠膠原飲品和食物可以補充膠原,都未必能到達面部位置,就算假設他們真的可以到達面部位置,也未能做到輪廓緊致提升,有彈性的效果。如果要做到緊緻有彈性,就必須倚靠膠原療程。

坊間膠原療程要忍受痛楚、灼熱感、甚至要敷麻膏,而EMC療程則 #無痛 #無灼熱感 #無需麻醉 #舒適度UP ,獨有三大專利技術-elos™光電協同技術、Motif™滑動模式技術、智能冷凍技術,膠原落得更穩定、更精準深入,所以面上輪廓唔止更彈,仲會更白! 另外,膠原療程要有效果,療程溫度就要夠高,而有部份人因不能忍受灼熱溫度,有些人甚至因灼熱而導致敏感!EMC #智能冷凍科技, 接觸式強力冷凍探頭,能提升皮膚內在溫度,確保效果之餘,又可智能降溫,令療程更舒適安全。 儀器由美國名廠Candela出品,療程更安全+更有效!
美容收費有很多種,不過你有沒有想過,連美容消費也已經進入一個新的時代——就是單次收費!JC Beauty五年前已經主張單次收費概念,因為JC覺得美容應該是享受的、是無壓力的。想買package還是想買單次,客人應該是「話事」的一位。美容消費新概念,單次收費你話事!